Fiatal dán nőnek a Pfizer-oltás után folyamatos fejzúgása van, képtelen aludni és rendesen gondolkodni, tachycardiában és más zavarokban szenved

Sidse: Vibrálást érzek a fejemben.

Orvos: A tünetek a júniusi első koronavírus-injekció után jelentkeztek. Tehát valószínűleg van összefüggés.

Sidse: Több orvossal is beszéltem erről, és szerintük az ereken keresztül egyenesen az agyamba jutott. Ha ez a helyzet, akkor eléggé ráfáztam! És most mi lesz? Most fogadjam csak el?

Orvos: Ez megmagyarázza, hogy miért érintette Önt olyan erősen.

Sidse: De nem tudok nyolc hónapig alvás nélkül lenni, és várni valamire.

Orvos: Nem, nem lehet.

Sidse: Nem tudom megtenni, nem tudom ezt így folytatni. Már sokszor elmondtam: valakinek segítenie kell nekem, és felelősséget kell vállalnia. Nem tudom, van-e segítség külföldről. Minden túl lassan halad. Ez teljesen őrültség. Nagyon sok jó orvos van itt Dániában. Miért nem kíváncsiak? Ha valaki feltűnő eset, akkor az én vagyok. Miért nem vizsgálnak meg rendesen, hogy kiderítsék, mi történt?

Orvos: Igen. Igen, tudom.