E​gy negyvenéves anya károsodása az oltás után

Miután egy hónapig próbáltam meggyőzni az orvosokat, hogy oltási reakció lépett fel, végül valaki meghallgatott, és tegnap felvettek a kórházba. Oké, szóval a tüneteim... Két órával az oltás után kiütések lettek az arcomon, amelyek azután átterjedtek a testemre. Három nappal az injekció után enyhe lázam lett, amely később 39 fokig emelkedett. A láz nem reagált a gyógyszerekre, az ibuprofenra és a tylenolra, naponta legalább kétszer felugrott. Teljes köd volt az agyamban, az ínyem vérzett, nem tudtam semmit sem felemelni, nagyon gyenge vagyok. ​Nehéz volt átsétálnom a szobában anélkül, hogy el ne fáradjak. És valójában azért küldött a sürgősségire az orvosom a tegnap, mert miután a várószobából átmentem a laborba, nyolc percig nem kaptam levegőt, a pulzusom 146 lett, az oxigénszaturációm 86-ra esett. Igen, itt vagyunk, és próbáljuk kitalálni, hogy haldoklom-e.

Pfizer-oltás reakció napló. Ma nagyon fáj a fejem. A jobb szemem csöpög. Az orvosom elrendelte a gerinc MRI-t. Szóval ez jó hír. Kérem, osszák meg továbbra is a történetemet. Kérem, nézzenek utána a dolgoknak. Figyeljenek oda. Kérem, figyeljenek: ez az április 20-i második oltásomtól van. Most augusztus van. Kezdem elveszíteni az érzékelést a jobb oldalamban. Egyre rosszabb. Ossza meg a történetemet. A videóimat törlik.